logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۱۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

شهادت حسین فهمیده مفتاح‌الباب انقلاب جهانی است

شهادت-حسین-فهمیده-مفتاح‌الباب-انقلاب-جهانی-است
امام جمعه ایجرود گفت: شهادت شهید محمدحسین فهمیده این طفل سیزده ساله که امام راحل او را رهبر خواندند، مفتاح‌الباب صدور انقلاب اسلامی و آموزه عملیات‌های استشهادی در دنیا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ایجرود با بیان اینکه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و توصیه به انجام واجبات و ترک محرمات توصیه می‌کنم، اظهار کرد: در آیه ۹۷ سوره نحل می‌خوانیم هر زن و مردى كه كارى نيكو انجام دهد، اگر ايمان آورده باشد زندگى خوش و پاكيزه‌اى بدو خواهيم داد و پاداشى بهتر از كردارشان عطا خواهيم كرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حيات طيبه آن است كه انسان دلى آرام و روحى مؤمن داشته باشد، ابراز کرد: مؤمن به نور خدا مى‌بيند، مشمول دعاى فرشتگان است، مشمول تأئيدات الهى است، اين‌گونه افراد خوف و حزنى ندارند.

امام جمعه ایجرود بیان کرد: شرط قبولى عمل صالح، ايمان است و ملاك پاداش، سن، نژاد، جنسيت، موقعيت و... نيست.

وی با اشاره به اینکه کار خوب به تنهايى كافى نيست، خود انسان هم بايد خوب باشد، ادامه داد: انسان بدون ايمان و عمل صالح، مانند شخص مرده است.

امام جمعه ایجرود عنوان کرد: خدا، بشر را برای عبادت و عمران و آبادانی زمین آفریده و راه بندگی و راهکار زندگانی را از طریق عقل و نقل آموزشی بیان کرده است.

زرینه تأکید کرد: آیت‌الله قاضی طباطبایی چنین بیان داشت کاش در خاک و خون بغلطیم تا دین خدا استوارتر و مسلمانان به انجام وظایف دینی تواناتر باشند.

وی با اشاره به اینکه با پرداختن به روز اعتراض و افشاگری معمار کبیر انقلاب علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون، گفت: این پدیده یک رویداد شومی بود که فلاکت همه‌جانبه همراه با استعمار خارجی، استبداد داخلی و وابستگی قطعی را در پی داشت و با خروش تاریخی امام خمینی (ره) راه به جایی نبرد.

امام جمعه ایجرود ادامه داد: شهادت شهید محمدحسین فهمیده این طفل سیزده ساله که امام راحل او را رهبر خواندند، مفتاح‌الباب صدور انقلاب اسلامی و آموزه عملیات‌های استشهادی در دنیا شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر